dic.
Taller "L'amor i la sexualitat a l'educació"
Por Facultat d'Educació

En línia, gratuït, cal inscripció.

El proper mes de desembre tindrà lloc el taller “L'AMOR I LA SEXUALITAT A L’EDUCACIÓ”, una activitat organitzada per Sexducacion, amb el suport de la Facultat d’Educació, dirigida a tot l’alumnat del centre.

El curs, en el qual col·laboren les professores Amparo Chumacero i Lupe García, té per objectiu capacitar a les i els professionals de l'àmbit social en l'abordatge de l'educació afectiva sexual dels infants i joves mitjançant una metodologia dinàmica i participativa partint en tot moment dels desitjos i necessitats de l'alumnat.

Les inscripcions es duran a terme del 15 al 25 de novembre i la plaça es confirmarà segons l’ordre d’inscripció. Si l’alumne compleix les hores estipulades, s’atorgarà un certificat d’assistència. Enllaç inscripcions.

Dies 1, 2 i 3 de desembre de 2020

De 18 a 20:30h

Rebreu l’enllaç per accedir a la sessió síncrona minuts abans de l’inici.

01 diciembre - 03 diciembre
18:00 - 20:30 (CET)
Este es un evento en línea en En línia
Entradas